CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 25, 2009

stay chill....!!!!

hmmm... dh agak lama aku menyepi dr update blog.... bz yg agak truk la... truk ke??? pk la sndiri...hehehe... minggu ni mggu aku je yg agak bz... nk wat cmne.. aku org yg terpilih utk bz....huhuhu... alhamdulillah aku dh settlekn keja2 yg perlukn komitmen tp still ada keja utk aku... xpe... nnt aku jugak yg akan rindukn keja2 ni... ada ke org rindukn kesibukan??? ada la.. aku la tu..hahaha... (ntah btul ntah tidak hazirah nih.. layannn~)

a lot of things happend & i have to face all of them...
mcm mana aku elak pun, aku still kne hadapi... so, juz do it...huhuhu....
skrg ni dh start dpt "keja sekolah" so jgn tangguh2 tau...(pesanan utk hazirah)

sebenarnya dlm bz2 ni, jiwa aku mmg x stabil... jiwa kacau...
aku tau sbbnye tp it's hard to release all dis things...sigh!!

let bygone be bygone...




0 comments: